فنايي: بايد جوانگرايي کرد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

عضو جديد کميته داوران گفت: اين کميته در گذشته سمبليک بود و در تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌ريزي‌ها خيلي وارد نمي‌شد.


 

 محمد فنايي در گفتگويي در مورد انتخابش به عنوان يکي از اعضاي کميته داوران گفت: هنوز جلسه‌اي نداشتيم و تازه انتخابات صورت گرفته است. پيشنهاد من به اصفهانيان اين است که يک جلسه مطبوعاتي بگذارد و سياست‌گذاري‌ها اعلام شود. کميته داوران در گذشته سمبليک بود و در تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌ريزي‌ها خيلي وارد نمي‌شد و کمتر به بازي گرفته مي‌شد. بايد در کميته جديد مسئوليت‌ها را به نحو احسن انجام دهيم و به خوبي برنامه‌ريزي کنيم و طبق اساسنامه، انتخابات نائب رئيس و رئيس دپارتمان داوري را انجام دهيم.


وي افزود: پيشنهاد ديگر من اين است که از طريق اصفهانيان تقاضاي جلسه‌اي با فدراسيون داشته باشيم تا خط مشي آنها را بدانيم. قطعا اگر حمايت فدراسيون نباشد، کار پيشرفت نخواهد کرد. مي‌خواهيم مؤثر باشيم و اميدواريم با حمايت فدراسيون تصميمات خوبي بگيريم.


فنايي در مورد حضور داوران جوان در ليگ امسال گفت: به هر حال بايد جوانگرايي کرد و به داوران جوان فرصت حضور در ميدان را داد. فقط با 10 داور قديمي نمي‌توان مسابقات را ادامه داد. بايد سرمايه گذاري صورت گيرد و با جوان‌ها نيز کار کرد. اگر به مسابقاتي که فيفا برگزار مي‌کند، نگاه کنيم مي‌بينيم که آنها هم بيشتر به جوان‌ها فرصت مي‌دهند.


وي در مورد ساير اعضاي کميته داوران عنوان کرد: اين اعضا افراد با تجربه‌اي هستند و حتما کارايي لازم را داشتند که رئيس کميته داوران آنها را پيشنهاد داده است. به دنبال ايجاد تحول هستيم و قطعا بايد اين طور باشد که کميته جديد نقش موثري داشته باشد.


فنايي در پاسخ به اين سؤال که آيا قضاو‌ت‌هاي دو هفته ليگ برتر راضي کننده بوده يا نه، تاکيد کرد: فکر مي‌کنم در هفته‌هاي ابتدايي خيلي نمي‌شود ارزيابي از نحوه قضاوت‌ها کرد. تا اينجا قضاوت‌ها خوب بوده و مشکل چنداني نداشت. با توجه به اينکه زمان زيادي از بازي‌ها نگذشته تيم‌ها هنوز به دنبال ايراد گرفتن از قضاوت‌ها نيستند و مشکلي هم تاکنون نبوده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان